Sommige bruggen hoeven helemaal niet zo snel te worden vervangen: ‘Het is kapitaalvernietiging’

proefbelasting iv-infra
Ter illustratie. Iv-infra

Grijp niet te snel naar de sloophamer. Ook niet als een brug of viaduct volgens de berekeningen onveilig is. Tests zoals proefbelasting vertellen namelijk een ander verhaal. Het kost wat, maar het vroegtijdige slopen van een kunstwerk kost een stuk meer, verzekert directeur Wouter van der Wiel van Iv-infra. 

U las zojuist de inleiding van het artikel. Wilt u verder lezen?

Bent u al abonnee?

Inloggen

Auteur: Geert van der Klugt

Journalist en redacteur voor Infrasite.

Sommige bruggen hoeven helemaal niet zo snel te worden vervangen: ‘Het is kapitaalvernietiging’ | Infrasite

Sommige bruggen hoeven helemaal niet zo snel te worden vervangen: ‘Het is kapitaalvernietiging’

proefbelasting iv-infra
Ter illustratie. Iv-infra

Grijp niet te snel naar de sloophamer. Ook niet als een brug of viaduct volgens de berekeningen onveilig is. Tests zoals proefbelasting vertellen namelijk een ander verhaal. Het kost wat, maar het vroegtijdige slopen van een kunstwerk kost een stuk meer, verzekert directeur Wouter van der Wiel van Iv-infra. 

U las zojuist de inleiding van het artikel. Wilt u verder lezen?

Bent u al abonnee?

Inloggen

Auteur: Geert van der Klugt

Journalist en redacteur voor Infrasite.